Sportmasszázs

A sportmasszázs alapja a svédmasszázs, de annál egy erőteljesebb, intenzívebb masszázsról van szó, amely a mély szövetekig hat. Ez a leghatékonyabb masszázstechnika a görcsös vagy letapadt izmok fellazítására.

A legnépszerűbb masszázsok közé tartozik. Számos előnye miatt nem csak a hivatásos és amatőr sportolók használják, hanem sokan azok közül is, akik egyáltalán nem sportolnak.

A sportmasszázs fokozza az izmok állapotát és a teljesítményt, segít megelőzni a sportsérüléseket és az izomlázat, sportolás után pedig regenerálja a megterhelt izmokat. Kiválóan alkalmazható bizonyos sérülések, valamint izomegyenlőtlenségek, testtartási problémák kezelésére, mozgékonyság növelésére, fizikai állapot javítására és fájdalomcsillapításra is.

A sportmasszázs fontos szerepet játszik minden sportoló életében, függetlenül attól, hogy sérült-e vagy sem: a masszázs alkalmazható edzés közben, a rövidtávú teljesítmény növelésére, verseny előtt bemelegítési célzattal, két versenyszám között helyreállító masszázsként, felkészülési időszakban regenerációs célra, valamint sérülések megelőzésére is.

A sportmasszázs jótékony hatásai:
– nyújtja a szöveteket, így izmaink nagyobb teljesítményre lesznek képesek
– csökkenti az izomgörcsöket, a merev izmok okozta fájdalmakat
– fokozza a vérkeringést, javul a vérerek és a nyirokerek keringése
– kiüríti a feszes izmokból az ott felhalmozódó méreganyagokat (pl. tejsav)
– javul az izmok oxigén- és tápanyagfelvétele
– nyugtató hatású, csökkenti a szorongást
– lazítja a merev, letapadt izmokat, így azok terhelhetőbbé és kevésbé sérülékennyé válnak
– sérülés esetén gyorsítja a gyógyulást
– mozgásszegény életmódot folytatóknál fellazítja a letapadt izmokat

KIZÁRÓLAG EROTIKAMENTES MASSZÁZSOK